miercuri, 3 septembrie 2008

Un început


Nici nu ştiu ce mi-a venit să mă apuc şi eu de "blogăreală"! Hmm, cum sună, parcă ar fi o boală...contagioasă! Şi dacă o fi? Poate că de-aia m-am trezit şi eu azi, butonând de zor!
În ale calculatoarelor nu prea le am, aşa că mi-a luat ceva timp să mă dumiresc unde sunt şi...ce mama d... caut eu pe-aici? "Femie " fiind, bineînţeles că mi-a fost tare greu să mă hotărăsc în privinţa...culorilor! :-D Ei, uite-aşa tot schimbând fonturi, culori , sabloane şi altle, după ce mi-am pierdut o jumatate din zi modificând şi editând, mă găsesc acum fericita posesoare a unui blog nou-nouţ şi mi-s mândră, nevoie mare!
(Ce-oi scrie eu aici, Dumnezeu cu mila!)
Aşa că: Bun venit, mie ... şi celor care s-ar putea trezi, întâmplător, rătăcind pe aici!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bine te-am găsit! ;)