miercuri, 10 septembrie 2008

Apocalipsa privită...logic

Nu e logica mea, e a surorii mele, draga de ea, care după ce a analizat cu multă seriozitate apocalipsa asta, a ajuns la următorul raţionament logic.
1. Când moare cineva, cei care îi supravieţuiesc plâng pierderea suferită. Corect? Corect!
2. Dacă vine apocalipsa murim toţi. Corect din nou!

Concluzia:
E bună şi apocalipsa asta, că nu mai trăieşte nimeni, aşa că nu mai are cine pe cine să plângă.

Ei, nu-i aşa că e un punct de vedere cel puţin interesant? (Dacă n-o fi vreo "Să moară şi capra vecinlui!"- deghizată în logică! )

Să crăpăm, zic, cu toţii! Şi viii cu viii iar ... ştiţi voi!( na că-mi ieşea şi o rimă! :P )

4 comentarii:

Anonim spunea...

Apocalipsa s-a amânat. Rămâne să moară fiecare cum s-o pricepe.

anya spunea...

Dacă s-o amânat, mai avem o şansă! :P
M-am gândit la câteva variante de luat atitudine în faţa primejdiei:
-ascuns în gaură de şarpe;
-fugit de mâncat pământu';
-băgat cap în nisip (vezi struţu').
Mă mai gândesc şi la alte variante.
Mulţam de vizită, Motanes!

Anonim spunea...

Buna, anya, am venit, m-ai chemat la ziua ta? esti nascuta pe 12 septembrie? ca daca e asa, musai te trec in Evenimentele zilei, daca nu e asa, te trec doar in blogroll :)

anya spunea...

Da, da! Multumesc de vizită! Un frappe, o cafea?
P.S. Da' nu să poate amândouă? Că-i place babii să fie băgată în seamă. :lol: