miercuri, 24 septembrie 2008

Iubesc... (şi eu...)

Din ciclul "Iubeşte şi dă mai departe!" ( :D ), am preluat leapşa de la Medeleni (adicătelea Ionutu şi Oana - http://ionutu.wordpress.com/) şi mă apucai să scriu ce iubesc şi eu. Aşa că, iacătă-mă-s:
-să iubesc şi să mă simt iubită;
-să mă trezesc dimineaţa şi să mă întind cu "mârâieli";
-să mă zbânţui prin casă, pe o melodie ritmată care-mi place, până respir ca locomotiva;
-să se joace cineva cu mâna prin părul meu;
-să merg pe stradă ţinându-mă de mână cu iubitul;
-să adorm în lenjerie de pat proaspăt spălată;
-să lenevesc în pat, într-o zi ploioasă;
-să mă plimb desculţă prin băltoacele lăsate de o ploaie de vară;
-să ascult Mylene Farmer când sunt melancolică (sau muzică franţuzească);
-să mă prindă dimineaţa pentru că am vrut să termin de citit o carte care "m-a prins";
-ochii mei când mă rimelez şi mă fardez :P ;
-mirosul de pâine caldă sau cozonac proaspăt scos din cuptor;
-mâinile mici şi blânde ale tatălui meu, care mă mângâiau pe creştet de câte ori eram tristă;
-zgomotul valurilor care se sparg la ţărm;
-zâmbetul senin al copiilor şi ochii lor mari;
-să am prieteni buni;
-să ofer daruri (bine! şi să primesc :D);
-să fiu prima care spune "La mulţi ani!" celor dragi;
-să adopt un câine maidanez, atunci când nu mai am acasă (am înnebunit-o pe mama când eram mai mică, pentru că ajunsesem să avem vreo 4 câini pe bătătură);
-filmele vechi;
-poşetele de toate culorile, mărimile, texturile;
-eşarfele fine;
-starea de oboseală (moleşeală )plăcută de după o călătorie;
-mirosul de coajă de portocală, uscată pe brâul sobei încinse;
-migdalele şi caisele pietroase;
-caişii înfloriţi;
-sandalele (încălţările) cu toc înalt;
-albastrul;
-oamenii cărora le zâmbesc şi ochii;
-oamenii care-ţi zâmbesc atunci când salută;
-chefurile şi plecările în călătorie "din senin", neplanificate;
-căldura trupului de alături;
-îngheţata, când mă doare în gât;
-chenţăitul câinelui meu când se bucură că mă aude venind;
- frappe-ul cu fetele;
-jocurile, inclusiv cele de copii (Aţişoara, Cucii :P );
-saramura de peşte cu mămăliguţă;
-bătaia cu pernele + gâdilat;
-să plec de nebună prin oraş, fără un scop precis;
-să citesc pe "bloage" şi să comentez când am ceva de spus;
...Şi lista rămâne deschisă...
Peseu. Şi masculul "perfect" :D , vezi imaginea!



Nu ştiu cui să dau leapşa, aşa că vă rog, înscrieţi-vă-ţi, care-ţi pofti!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eram precisă că semănăm la iubiri :) Am găsit la tine pe listă cheştii pe care le-m uitat la mine :)

(oana de pe cronică:)

anya spunea...

Şi eu mă gândeam că ar fi posibil, pentru că unele nu le-am scris că le-am văzut la tine şi am încercat să nu copiez:P!